SEO tekstas: Nuo atvykimo trukmės iki pokalbio: ko reikia maloniai kelionei taksi?

Turbūt kiekvienas bent kartą gyvenime esame kvietę taksi, tačiau ar kada susimąstėme, kokią kelionę galime vadinti malonia? Vieniems tai – greitas išvykimas ir užtikrintas atvykimas, kitiems gi – saugus greitis ir smagus pokalbis. O gal egzistuoja „aukso viduriukas“, kad kelionė būtų maloni visiems? Apie tai, ką galima laikyti gera kelione pasakoja ilgus metus taksi pasaulyje gyvenantis Aidas Gruodys.

Greitis

Niekam nesinori ilgai lūkuriuoti šaltoje gatvėje, bet net ir įsėdus į automobilį nesinori kelių kilometrų keliauti ilgiau nei būtumėte nuėję pėsčiomis. Daugelis skubančių išvykimo ir atvykimo laiką susieja būtent su taksi vairuotoju, kuris kartais neturi jokios galios pasiekti tikslą greičiau.

„Labai svarbu suprasti, kad taksi – toks pat automobilis, kaip ir bet kuris kitas ir Kelių eismo taisyklės galioja visiems. Todėl jeigu kviečiate mus spūsčių metu, per plikledį, po koncerto ar rungtynių, tai nereikėtų tikėtis, kad vairuotojas jus pasieks greičiau nei bet kas kitas.“, – pasakoja „Opti“ vadovas.

Visgi jeigu nesinori šalti ar trypčioti lauke lūkuriuojant atvažiuojančio vairuotojo, galite pamėginti taksi išsikviesti iš anksto. Tiesiog susisiekite su operatore arba pasinaudokite mobiliosios programėlės funkcija ir leiskite vairuotojui žinoti, kada norite išvykti.

Kaina

Turbūt net ir pati maloniausia kelionė baigsis nusivylimu, jeigu ją vainikuos šokas sužinojus jos kainą. 
Bene vienintelė taksi keleivių pervežimo kompanija OPTI neleidžia vairuotojams naudoti
kelionės laiko skaičiavimo taksometrų.

Kviečiantis šį taksi, kelionės kainą galima sužinoti dar prieš įsėdant į automobilį. Ji nekinta nei nuo eismo spūsčių, nei nuo užsakymų kiekio ar kitų aplinkybių. Būtent todėl tiek keleiviams, tiek vairuotojams tokia kelionė yra ramesnė ir malonesnė.

Pokalbiai

„Geras vairuotojas – tai ir saugi kelionė, ir gera muzika, ir puikus pokalbis, kuris kartais gali išgelbėti dieną. Todėl, pavyzdžiui, mūsų vairuotojai dažniausiai vos įsisodinę klientą pamato, ar šiam praverstų nedidelis pokalbis, ar gal geriau pasiteirauti, kokia daina pradžiugintų kelionės metu.“, – gero vairuotojo bruožus atskleidžia Aidas Gruodys.

Taksi keliauja ir intravertai, ir ekstravertai, ir net tie, kuriems būtent šiandiena – blogiausia diena metuose. Tačiau reikia pripažinti, kad net ir pats geriausias vairuotojas neskaito minčių, todėl jeigu nenorite kalbėtis – pasakykite. Taip kelionę palengvinsite visiems.

Saugumas

„Ar važiuojant taksi reikia segėti saugos diržą? Žinoma, kad reikia, o labiausiai tai reikia suprasti, kad saugos diržai yra sukurti ne sugadinti jūsų „reputaciją“, o išsaugoti gyvybę. Nors „Opti“ vairuotojai visada važiuoja atsakingai ir eismo įvykiai yra praktiškai neįmanomi, mes negalime būti atsakingi už kitus eismo dalyvius.“, – apie kelionės saugumą pasakoja A. Gruodys.

Norint saugiai pasiekti kelionės tikslą geriausia yra atsakingai išsirinkti taksi paslaugas teikiančią įmonę ir patiems padaryti viską, kad tiek jūs, tiek ir vairuotojas galėtumėte jaustis saugūs. Tai galioja ne tik kelionės saugumui, bet ir bendrai kokybei. Jūsų veiksmaiautomobilyje dažnai gali nulemti 50 proc. kelionės sėkmės.

Facebook Comments

Leave a Reply